Sunday

Chewing gum




gadis : aku butuh bicara manis lelaki yang buat aku rasa seksi.

lelaki  : Aku rasa kau lagi seksi bila aku berkelat-kelat ludah kau yang makin seksa.

gadis : jangan buat jiwa aku lari lagi.

lelaki : lari lah sampai semput dan mati.

gadis : kalau aku mati, kau tak rindu?

lelaki : aku hanya rindu gula-gula getah baru. Penat dan muak kunyah yang lama tahu? Makin tawar rasa.


14 comments:

Lucifer said...

Bicara penggemar yang hanya menyukai sesuatu, bukan semua.

delarocha said...

zalim bunyinya

hazaikazulkafli said...
This comment has been removed by the author.
hazaikazulkafli said...

kasar bunyinya.

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

gula2 getah lama2 akan tawar jgk ...tapi dia blh tegakkan muka ..ye ke ..haha

Cangkul Emas said...

gula-gula getah yang lama aku tak buang dalam tong sampah.


aku lekat bawah meja kelas.

*kantol*

syafiqakarim said...

aku selalu kunyah gula2 getah.
selalu. makan tu dah mengenyangkan.
haha.

Mira R. said...

makin dikunyah, makin tawar rasanya.

Anonymous said...

manusia, begitulah sifatnya. mudah jemu pada yang lama.

Nurarnida Sabrina said...

lucifer - dia suka sesuatu bila dia mencuba semua

delarocha & hazaika - sedap apa bunyinya

dreadlock - tegangkan muka.dan bg kita strok jika selalu megunyah

cangkul - aku sllu buat yg itu jugak.hihi

syafiqa - untung la makan tuh dh knyg.

mira r - yea.dah xsedap.

anon - jemu yang lama. cuba rasa yg baru.:)

me enemy said...

best!!!!!

noah said...

oh ni la yang dikata habis madu sepah dibuang

vampire's lovex said...

walawehhhhh..

lelaki tu,jujur sangat ...

sentap aku..nak yg kenyal2 je laki ni ehhhh...hoho

Dee Zahari said...

hey yo!

mana dapat ilham menulis sebegini art ?