Saturday

unglücklich


Saat pertama aku boleh lihat dan biar mata ini mula ghairah meliar, ada benda bergolek-golek datang. Bergolek-golek dan menuju ke arah pacaknya tubuh tunggal aku. Benda aneh, objek asing, dan mungkin dari planet Loalakahsst yang aku pernah dengar mitosnya dari Nenda Weirdo aku. Melantun - lantun, melambai-lambai dengan anggukan kepala. Trend say Hi terbaru dari planet mereka aku kira.

Aku malas hendak melayan. Tunjuk baris gigi ,mata kuyup sikit , gesel-gesel hidung dan  mendengus dengan helaan nafas propa yang aku buat untuk tinggal nota kepada makhluk asing. Jari-jari menjalar, menggodek dan merogol beg galas usang. Ter raba kertas dan pen percuma CIMB. Dah terlanjur, bertanggungjawab untuk menggunakan sehabis baik pen percuma CIMB dan kertas ronyok.

Picit punat pen, tapak tangan jadi alas bentangan kertas. Dan menulis mesej khas buat objek asing. Dollah Salleh cakap objek asing itu Stranger. Dollah Salleh lah. Mula lekatkan pen di atas kertas dan menulis

Ruang kosong yang mengasingkan kita dari mereka adalah elemen porno yang paling tegar, paling porno.


" Lelehan madu perlu aku jilat malam ini. Supaya aku dapat tenggelamkan rasa pahit yang tewas bila bercumbu dengan kemanisan madu. Kurang sikit rasa asing yang beromen dalam diri kan? "- 2.13 a.m.

23 comments:

Waqheh said...

dollah saleh kata begitu, zainal abidin plak kata jilatlah hingga habis madu dan sepahnya jgn buang..

Pembunuh Tanpa Bayang said...

cuba untuk memahami ini.....

monologtinism said...

ya. sukar

CassiaSiamea said...

hahaha
cuba memahami tp mungkin apa yg aku faham berbeza dari apa yg kamu fikirkan

tp mmg yg manis ada pahitnya..

delarocha said...

membaca entry seperti ini membuat tahap curiosity saya mendadak naik.

cuba untuk memahami tetapi tewas.

Kepala Manchiss said...

ahaks~ paling porno. sejutu gua!

adakala aku ingin ruang menjadi ruang dan kosong menjadi kosong. biar siapa siapa tak mendominasi siapa siapa. biar porno jadi paling unggul. ah,

melle amir said...

sangat subjebtif

ghost writer said...

aku pernah.

riva'i said...

menarik banget nie...

nice bro....

Tengkorak said...

Madu bulan ramadhan ni antara madu yg paling madu antara semua madu.

selamat bermadu.

fz said...

nak fikir jap...



tapi kalau tersedar pukul 2,3 pagi tu,elok lah buat tahajjud XD

hazaikazulkafli said...

2.13 a.m..jangan kena embun pagi..



gua cuba nak 'blah' setiap bait..tapi gua failed.

dayya said...

binakan ruang asing itu, untuk kamu rasa selamat :)

Cangkul Emas said...

ruang kosong tu macam best je..

Efendi Johar said...

Porno selepas di-metaforakan adalah apa bagi kau? Besar maksudnya, luas fikirnya

Nurarnida Sabrina said...

waqheh - zainal abidin tuh siapa? macam pernah dengar.

pembunuh - paham ikut konsep masing2

monologtism - kadang2 agak .

cassia - pemahaman tk prnh dlm satu skop. Bebas utk kau phm apa shj yg aku tulis.

delarocha- curiosity itu seni.

kepala manchis - itu kau.yang lain ada yg tidak serupa itu kemahuan nya.

melle - iya

ghost - kalau pernah sebegitu, kau akan phm

riva'i - terima kasih

tengkorak - choy! simpang2.

fz - erk.*tunduk malu*

hazaika - kalau kena embun pagi kenapa?

dayya - ruang asing itu hny kdg2 selamat bg aku. kdg2 lebih kepada selamat bagi mereka.

cangkul - rasakan

efendi - bagi aku porno utk situasi ini amarah ak yg ghairah dan bila klimaksnya.ia terhenti. dan ruang asing itu seakan terus selucah mungkin utk 'lancap'kan ruang asing itu untuk terus berputar dan mencapai klimaks.dan klimaks.

hakeem kira said...

terlalu bagus untuk aku memahami ? tak pa aku cuba ............
ok tak dapat . -___-"

tieykah said...

jilat lelehan madu sebelum semut menaklukinya

anamizu said...

hemm..
tak sampai aku ke tahap itu =.='

asraf osman said...

perghhhh!terbaik!abstrak gila seyh!;)

MARSLI N.O said...

Pemilik Blog: Saya datang membaca. Selamat maju jaya.

MARSLI N.O

Nurarnida Sabrina said...

hakeem - :)

tieykah - kalau tuh rezeki semut, tk apa kot. hihi

asraf & marsli - trimas.

Anonymous said...

whats up gemukituhot.blogspot.com blogger found your blog via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumer-services.net they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Roberto