Tuesday

Alone



Boleh tak belikan aku belon beratus - ratus ? Nak tiup. Nak pecahkan . Dan belikan aku coklat beribu - ribu. Nak makan. Nak muntahkan. Kalau itu pun kau tak mampu,, bagi aku bunga hidup berpuluh - puluh. Boleh aku hidu harumnya bunga tuh.. Dan racunkan kemudian. Biar bunga - bunga tuh mati. Kalau itu pun tak boleh jugak kau bagi aku, bagi aku nafas kau. Boleh aku sedut, rebut dan biar aku menang. Kau kalah. Dan , kau mati. 






Sayang,sebenarnya aku dah MUAK . Biar aku kayuh basikal ni sorang - sorang. Mohon kau turun , dan berjalan seorang. Plssss

18 comments:

pembaris said...

saya hanya mampu bagi senyuman..

Waqheh said...

mtk kat syang lu kaki dia..supaya dpt lu sepak juboq dia..

PK said...

sayang, kau turun cepat. kau turun!!

Kepala Manchiss said...

sayang, tayar dah kempis woi!

fz said...

kalo dia xnak turun,ko turun je,jalan sesorg..feel jugak jln sesorg ni

lelaki serabai bernama SYF. said...

cun!

penjajah minda said...

sebenarnya basikal itu milik aku.kau turun! hehe

monologtinism said...

ntah. berat la

dayya said...

cis. turun cepat. nak naik beskal, kayuh sendiri!

perempuan said...

aku boleh berikan kau satu lagu. untuk kau nyanyi bersama ketika mangayuh basikal. feel feel gitu.

Efendi Johar said...

Ingat janji manis kau dulu

erolnukman said...

bagi aku pulak yg kayuh,kau dok elok2 je..=)

firdaus yahya said...

sayang aku tak boleh nak buat lap kat selekot maut, takut kau tergelebak hancur badan. sebab tu aku bawak dengan sekema. hahaha

(the naked writer) said...

rasa muak itu sekejap...konfem

Monster Globalisasi said...

dan aku hanya mampu bagi hingus.. cool jer..haha...

~Kenanga Suchi~ said...

tak mampu utk turun barangkali~

venus said...

hihi, comel. jangan tanya apa yang comel, aku pun taktau. but somehow i just feel this is cute. :p

haikalblank said...

hehe muak itu kan menarik kadangnya.