Wednesday

MATI






P/s : Terbaring lemah untuk menjadi penakluk katil nipis. Mendongak ke atas, mencari titik pusat untuk aku selam dan hilang dari ruang kamar ini. Biar minda ini melayang layang ringan. Aku penat dan tersangat sibuk. Semua ini untuk hidup.

17 comments:

delarocha said...

take a rest... muhasabah

Kepala Manchiss said...

kahkah. cubalah air garam. mujarab kata orang utk bau badan nih.

Waqheh said...

hidup utk mati..

fz said...

ada luang,rehat lah sebentar

ghost writer said...

jauhkan dirimu dari bau-bauannya.

pembaris said...

aku baru cukur ketiak

monologtinism said...

busuk ! eish

penjajah minda said...

kau lukis ke tue? ajar aku!

Kepala Manchiss said...

peh. gua syak ada yang lupa mandi sampai lima bulan. kehkehkeh

Ched said...

rehatkan minda..:)

intan.maisarah said...

benar
bau boleh bikin hati dub dab dub dab

tenangkan jiwa dan fikiran

Nurarnida Sabrina said...

delarocha - i am.

kepala manchis - aku wangi ok. HAHA

waqheh - ya.

fz - sedang

ghost - mencuba. masih mencuba

pembaris - letak deodorant pls.HAHAHAH

monologtism - kau lah busuk.hihi

penjajah - ya aku lukis. Bosan2 dalam class. COnteng2 je.

kepala manchis - lu ek yg lupa tuh?

cehd & intan - aku tengah buat semua itu

haikalblank said...

jangan dihidu! erggh, macam tak boleh lak kan nak stop memghidu. =_='

(the naked writer) said...

buat sendiri penapis hidung atau kau belalah bulu hidung panjang dan tebal. selamat mencuba!

Waqheh said...

takan lu mati terus kot...tak hapdet2 pun...hidupla balik..izrael belum cabut nyawa blog lu lagi keh3

dayya said...

hahaha. sabar sabar. ngee

monologtinism said...

semput naik tangga sampai 11 tingkat hari-hari