Saturday

Keajaiban. Kesinambungan antara kau dan aku.  Kau cakar badan aku. Dan segera aku suruh kau jilat darah yang meleleh manja. Pedih seketika. Hilang darah, hilang pedih , tapi ukiran kuku tajam itu masih terserlah. Mungkin aku suka hasilnya, lalu aku ukirkan tatu di belakang badan aku mengikut cakaran nukilan kau. Selamanya biar melekat di situ.

Mahu cakar lagi ?









                       

12 comments:

penjajah minda said...

nak main cakar2 ke? pedih siot.

lavender harum wangi said...

meoww~ cakar manja ala-ala kucing ok tak ? hihi :)

Waqheh said...

gua cakaq sampai kelarah mau..keh2

fz said...

kalo senyum sinis aku rasa nk mcm tendang je muka..heh






*selamat hari raya aidil adha :)

pembaris said...

kuku dah kuning2 sikit.tadi makan nasik mamak.nak cakar pun bes

Cangkul Emas said...

cakar rimau k!

محمد رازيق said...

senyum kambing

محمد رازيق said...

cakaran kucing :)

EZAN IDMA said...

nak cakar rimau!

erolnukman said...

main cakar2 nampak..

delarocha said...

calar balar badan nnt.. tak laku.. ahaksss

fz said...

aih..lama xde update sini